Menu

Tegenwoordig is een merk of bedrijf een hele verzameling touchpoints. Iedere keer dat een klant, prospect of (potentiele) medewerker ermee in aanraking komt, betekent dat voor jou een kans om je merkverhaal te vertellen.

We maken content in alle denkbare vormen. Van videoclip, (video)persbericht, (pers)foto, infographic en animatie tot geschreven artikel, blogtekst en videoblog. We betreden daarbij graag paden waarop anderen zich niet snel wagen.

Om je verhaal goed te vertellen kiezen we het liefst voor een mix van diverse (pr) activiteiten. Welke we inzetten voor jouw merk hangt af van de doelstelling, de doelgroep en natuurlijk het budget.

De inhoud (content) van al die losse verhaaltjes telt op tot jouw merk. Het is dus van belang dat alle content over en rond jouw merk consistent, effectief en in overeenstemming met je MerkDNA is. Wij helpen je om de juiste content te creëren en je zichtbaar te maken in de media.

Dat begint met de juiste vragen. Wie is je doelgroep, wat leeft er bij hen, waar bevinden ze zich en welke behoefte vervult jouw merk voor hen? Dit onderzoeken wij diepgaand, waarna we op basis van jouw MerkDNA de content creëren en deze plaatsen op plekken waar jouw doelgroep zoekt.