Paascampagne Boni
Boni heeft tegenwoordig maar liefst 44 filialen, welke voornamelijk in Midden-Nederland gevestigd zijn. De oprichter van de Boni supermarkt, de heer Klaassen, begon in de jaren ’70 aan het concept voor een nieuwe supermarktketen.
De rode kleur die Boni supermarkten kenmerkt, is overal terug te vinden. Niet alleen de buiten- en binnenkant van de Boni winkels, maar ook de Boni vrachtwagens, vlaggen, folders en andere uitingen zijn voorzien van de flitsende en krachtige rode kleur. Met de rode kleur maakt Boni duidelijk een voordelige en moderne supermarkt te zijn.
Afslagzuid brengt het thema “Pasen” van de supermarktketen onder de aandacht. “Boodschappen doen begint bij Boni” sluit aan op de slogan van Boni “Boni, thuis in voordeel!”. Al je basis artikelen (ook de A-merken) koop je bij Boni. Wil je dan toch nog dat exclusieve stukje kaas, ga je nog even naar de kaasboer om de hoek. Zo hebben ook afgelopen Pasen weer heel wat mensen de weg naar de voordeel supermarkt Boni weten te vinden. Want “Jouw Pasen begint bij Boni”
• Folder
• POS materiaal