Hoe blijf je als retailer gevaarlijke ontwikkelingen een stap voor?
Het retail-landschap is turbulenter dan ooit. Terwijl online shoppen marktaandeel blijft afsnoepen van ondernemers in de winkelstraat, huiveren zowel merken als retailers bij de dreigende komst van internetmoloch Amazon.com. Juist in dat snel veranderende landschap kan packaging design het verschil maken tussen overleven of ten onder gaan.
“Door je product via private labels op meerdere platformen onder verschillende merknamen beschikbaar te maken, spreid je je kansen.”
Een private label is al lang niet meer synoniem voor ‘een goedkoop alternief voor A-merken’. Het is juist een unieke en bewezen succesvolle manier om je te onderscheiden als A-merk! En of je nu online of in de winkelstraat ligt: de klant wil altijd verrast en verlekkerd worden.
In onze creatieve studio zijn wij gespecialiseerd in het ontwerpen van sterk converterend packaging design.
Wat jou klant van jou vraagt is precies wat wij jou beloven: more bang for your buck! Bel direct 06 24 46 26 68: Marcel vertelt je er graag alles over.